فروش-توری-حصاری-و-فنس-باغی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

خرید زمین برای سرمایه گذاری! کجا زمین بخریم؟

چکیده مطلب:

آیا شما به هم به دنبال سرمایه گذاری در یکی از بازارهای مالی هستید؟ آیا شما هم به خرید زمین برای سرمایه گذاری می اندیشید؟

آیا شما به هم به دنبال سرمایه گذاری در یکی از بازارهای مالی هستید؟ آیا شما هم به خرید زمین برای سرمایه گذاری می اندیشید؟  از بازارهایی که همواره برای سرمایه گذاری سودآور و جذاب بود است بازار خرید و فروش زمین است. با توجه به تورم بالای ۴۰ درصدی سالانه در سه چهار سال متوالی اکثریت مردم به دنبال حفظ قدرت خرید خود می باشند. از این رو این سوال در ذهن خطور می کند: کجا زمین بخریم؟

بازار ملک به دلیل ریسک کم و سود سالانه قابل توجه همواره در ایران مورد استقبال مردم بوده است.

برای کسب سود در بازار ملک باید دانش و آگاهی لازم را فراگرفت.

برای سرمایه گذاری در بازار ملک می توانید با خرید زمین در داخل شهر یا خرید زمین ذخیره شهری به این شکل سرمایه گذاری کنید.

در صورتی که با خرید زمین در محدوده درون شهری به دنبال کسب سود هستید باید در نظر داشته باشید در صورت که در زمینه خریداری شده ساخت و ساز انجام داده و آن را به فروش برسانید می توانید سود مناسبی کسب کنید. این کار را می توانید با خرید ملک کلنگی، تخریب و ساخت سازه جدید انجام دهید.

در نظر داشته باشید هزینه ساخت در تمام مناطق شهری می تواند نزدیک به هم یا یکسان باشد اما قیمت فروش ملک در مناظق مختلف متفاوت خواهد بود. لذا بهترین راهکار این است که در مناطقی زمین بخرید که قیمت املاک نوساز در آن گرانتر است. البته ذکر این نکته ضروری است که قیمت زمین در مناطقی از تهران بسیار بالاتر بوده و هزینه اولیه سنگینتری باید بپردازید.

همچنین می توانید به سراغ زمینهای ذخیره شهری بروید. این زمینها که در اطراف شهرها قرار گرفته اند توسط مدیران شهری جهت توسعه شهر و کنترل قیمت ملک خریداری می شوند و در آینده در طرح های توسعه شهری به شهرها اضافه می شوند که منجر به افزایش قیمت شدید این زمین ها می گردد.

سرمایه گذاری در این زمینها بلندمدتی بوده و جهت کسب سود مناسب لازم است چندین سال به پول آن نیاز نداشته باشید تا در زمان مناسب و با افزایش قیمتها نسبت به فروش آن اقدام کنید.

از کجا زمین بخریم؟

اگر به دنبال سود کوتاه مدتی یکی دو ساله هستید بهتر است به سراغ زمینهای درون شهری بروید و با خرید زمینهای ارزانتر اقدام به ساخت و ساز کنید. اگر سرمایه گذاری شما بلندمدتی است بهتر است زمینهای ذخیره شهری را خریداری کنید.

اگر تجربه خرید زمینهای درون شهری را ندارید بهتر است به سراغ زمینهای خارج شهری بروید چون خرید زمینهای درون شهری دارای نکات فراوانی است که در صورت عدم توجه به آنها ممکن است دچار ضرر و زیان شوید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید میزان سود مدنظر است. اگر به دنبال سود چندین برابری و سرمایه گذاری بلندمدت هستید زمینهای ذخیره شهری می تواند در درازمدت شما را به هدفتان برساند. در غیر اینصورت به سراغ زمینهای درون شهری با سود کمتر و مدت کوتاهتر می توانید بروید.

 

برای خرید زمان با دید سرمایه گذاری باید بازه زمانی سرمایه گذاری و انتظار سودآوری آن را در ابتدای کار حتما مدنظر قرار دهید.

 

در صورتی که تمایل دارید زمین خریداری شده را با استفاده از توری حصاری یا فنس باغی محصور نمایید شرکت صنایع مفتولی توران گستر تولید کننده انواع توری حصاری و فنس باغی با قیمت کارخانه در خدمت شماست. شرکت صنایع مفتولی توران گستر تولید کننده انواع توری حصاری، توری پرسی، توری مرغی، توری مش، سیم خاردار، مفتول گالوانیزه و … با بیش از ۱۷ سال سابقه در بازار آهن مکان با ارسال محصولاتش به سراسر نقاط کشور در سریعترین زمان می باشد.

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.