سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات صنایع مفتولی توران گستر ( تورگستر )

به وبسایت معرفی اینترنتی توران گستر خوش آمدید؛ تمامی افرادی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم شامل مهمانان یا افراد ثبت نام کرده که از محتوای وبسایت توران گستر استفاده می‌کنند، باید شرایط زیر را به صورت کامل بپذیرند. محتوای این صفحه و شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت ممکن است در هر زمانی بدون اطلاع به کاربران تغییر کند. تمامی تغییرات اعمال شده در این صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

دسترسی به وبسایت توران گستر

خدمات و محتوای این وبسایت به جز در مواردی خاص به صورت کامل رایگان بوده و در دسترس همه عموم قرار دارد. اگرچه محتوای این وبسایت معرفی بسیار قابل اعتماد است، ما ضمانت نمی‌کنیم که این وبسایت و محتوای آن، بدون اشکال و خطا باشد. بنابراین در استفاده از محتوای آن هیچ گونه مسئولیتی در هیچ موردی را قبول نخواهیم کرد. تمامی لینک‌های خارجی داده شده تنها برای اطلاع رسانی بوده و این وبسایت هیچ گونه مسئولیتی را درقبال محتوای آن‌ها ندارد.

حریم شخصی افراد در وبسایت توران گستر

هیچ یک از اطلاعات وارد شده حساس در این وبسایت (از جمله ایمیل‌ها، شماره تلفن و موبایل‌ها و سایر موارد) منتشر نخواهد شد و به صورت کامل نزد ما محفوظ خواهد ماند. برخی از اطلاعات پایه‌ای شما مانند آدرس IP توسط سرویس‌های آمارگیری (ازجمله Google Webmasters و Google Analytics) جمع آوری خواهند شد که فقط و فقط برای افزایش رضایت کاربران از این وبسایت استفاده قرار خواهند گرفت. اطلاعات غیرحساس مانند نام، نام خانوادگی ممکن است در قسمت‌های مختلف سایت از جمله قسمت نظرات به صورت عمومی نشان داده شوند.

شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت توران گستر

استفاده از وبسایت معرفی توران گستر به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
۱- وبسایت صرفا جنبه معرفی دارد و هیچگونه درگاه پرداخت بانکی ندارد و همچنین هیچ شماره حساب یا شماره کارتی در وبسایت اعلام نشده جهت واریز و ارائه مشاوره با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
۲- پیش فاکتور های ( رسمی و غیر رسمی ) صادر شده از سمت وبسایت مجموعه توران گستر فقط تا پایان ساعت کاری همان روز ( ساعت ۱۶ ) اعتبار دارد.
۳- کاربران هنگام دریافت پیش فاکتور و فاکتور رسمی و غیر رسمی اطلاعات صحیح کامل را در وبسایت درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات، باعث به تاخیر افتادن ارائه خدمات می شود.
۴- وبسایت معرفی توران گستر هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد ناقص وبسایت که می تواند ناشی از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشد (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
۵- ارتباط وبسایت معرفی توران گستر با کاربران فقط از طریق toorangostar.com برقرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که در وبسایت درج شده (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
۹- وبسایت معرفی توران گستر به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
۱۰- هدف از ایجاد بخش نظرات در وبسایت معرفی توران گستر، اشتراک گذاری تجربه خرید محصولاتی است که به شکل حضوری و تلفنی به فروش می رسد. بخش نظرات وبسایت معرفی توران گستر با دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد که پس از بررسی و تایید کارشناسان، امکان مشاهده وجود دارد. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شود و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی آید. وبسایت توران گستر در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد و نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی وبسایت معرفی توران گستر درباره محتویات نظر نیست.

مالکیت حقوقی

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت و محتوای آن از جمله حقوق کپی رایت نزد ما محفوظ است. محتوای موجود به صورت اختصاصی تولید می‌شوند، کپی برداری از وبسایت توران گستر بلا مانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت صنایع مفتولی توران گستر (تورگستر) می باشد.

 

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.