فروش-توری-حصاری-و-فنس-باغی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

هر آنچه باید درباره توری مرغی بدانید

توری-مرغی

چکیده مطلب:

توری مرغی، با سیم های گالوانیزه به شکل شبکه های شش ضلعی تولید می شود. این توری از پرکاربردترین توری های صنعت توری می باشد.

توری مرغی، با سیم های گالوانیزه به شکل شبکه های شش ضلعی تولید می شود. این توری از پرکاربردترین توری های صنعت توری می باشد. ضخامت سیم یا مفتول مورد استفاده در توری مرغی بین ۴/۰ تا ۷/۰ میلی متر می باشد.

شکل ساختاری توری مرغی مشابه به توری گابیون و توری فرنگی می باشد با این تفاوت که ضخامت توری مرغی از مفتول های نازک یا سیم مفتول تولید می شود.

 

ویژگی های توری مرغی

مهم ترین ویژگی توری مرغی، استحکام و کاربرد های زیاد این توری به علت ماهیت ساختاری این توری است. توری ها با چشمه هایی شش ضلعی، شبکه های را ساخته که دو ضلع اصلی از توری ضلع بالا و ضلع پایین توری سیم پیچ خورده و باعث شده در اثر صانحه یا فشار خیلی زیاد به توری وقتی یه قسمت از توری پاره می شود در دیگر قسمت های توری تاثیری نخواد داشت و توری مرغی مقاومت خود را حفظ می کند و ساختار توری به هم نمیخورد. همین ویژگی باعث شده که کاربرد های بسیار زیادی در صنعت طراحی، صنعت ساختار ساز و دیگر صنایع … داشته باشد.

در برخی کاربری ها لازم است بخشی از توری از کنار یا بخشی در وسط توری شکاف و بریدگی ایجاد شود تا کارایی لازم اتفاق بیفتد.

 

مشخصات توری مرغی

برای تولید این محصول از مواد اولیه های مختلفی نظیر سیم های آلیاژ های مختلف مثل مس، نیکل، استیل و … استفاده می شود. این محصول حتی با سیم های پلاستیکی هم تولید می شود که هرکدام کاربرد مورد استفاده خود را دارند اما هیچ کدام از آن ها استحکام، دوام و پایداری توری مرغی سیم گالوانیزه گرم را ندارد.

تولید توری مرغی با استفاده از سیم گالوانیزه گرم رایج ترین و پر کاربردترین محصول از خانواده ی توری مرغی می سازد.

با سیم گالوانیزه گرم با ضخامت ۴/۰ الی ۷/۰ میلی متر توری بافته می شود.

ای توری به شکل رول عرضه می شود و وزن هر رول آن باتوجه به مفتول استفاده شده بین ۷ تا ۸ کیلوگرم می باشد.

ابعاد چشمه های شش ضلعی توری مرغی تولید شده ۱ و۲/۱و ۴/۳ اینچ می باشد.

طول رول های توری مرغی تولید شده بین ۴۰ تا ۴۵ متر می باشد.

عرض رول های توری مرغی تولید شده ۹۰ و ۱۲۰ و ۱۵۰ سانتی متر می باشد.

 

تفاوت توری مرغی تولید ایرانی و چینی

اصلی ترین تفاوت که این دو محصول را از هم متمایز می کند مواد اولیه تولید مفتول ها و سیم ها می باشد.

در محصولات چینی مفتول گالوانیزه سرد استفاده می شود که از لحاظ ساختاری پوشش گالوانیزه به روش اسپری کردن یه لایه خیلی نازک روی مفتول یا سیم رو می پوشاند و عملا خاصیت ضد زنگ بودن و اکسید نشدن در رطوبت فروان را از این محصول میگیرد.

در محصولات ایرانی مفتول گالوانیزه گرم استفاده می شود که از لحاظ ساختاری و پوشش گالوانیزه به روش غوطه وری و عبور مفتول ها و سیم ها از وان مذاب فلز روی انجام میگیرد و لایه ای مشخص، یک دست و صاف، براق و شفاف را داریم که خاصیت ضد زنگ بودن در تمام شرایط جوی را داراست و در آب هوای مرطوب هم اکسید نمی شود.

 

مزایای توری مرغی

۱.وزن کم و سبکی در عین حال مقاومت بالا در این محصول مزایای ویژه ایست در مقابل دیگر توری ها مثل توری پرسی و توری مش یا مش جوشی

۲.دارای تهویه مناسب تر در مقایسه با سایر رقبای این توری

۳.سرعت نصب بالا و نصب آسان و راحت از دیگر مزایای این توری نبست به رقبای خود است

۴.قیمت مناسب در این محصول در مقایسه با سایر رقبا بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

 

 

قیمت توری مرغی و خرید 

قیمت توری مرغی بر اساس قیمت مفتول ها و سیم های آماده برای تولید محاسبه می شود. قیمت کلی فلزات جهانی تعیین می شود و بستگی به اخبار و اتفاقات جهانی، تولید و عرضه کشورهای تولیدکننده دارد. بهترین مفتول هم به لحاظ قیمتی و هم به لحاظ کیفیتی در ایران تولید می شود.

 

برای اطلاع از قیمت توری مرغی می ‌توانید به صفحه محصول سیم خاردار مراجعه کنید و در مورد ویژگی، وزن و حتی کارایی این محصول بر اساس نیاز خود، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همچنین جهت تکمیل اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق چت آنلاین وب سایت، از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۰۵۰ با کارشناسان توران گستر ارتباط برقرار کنید.

 

 

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.