سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

توری چمنی،کاربردها و قیمت!

توری-چمنی

چکیده مطلب:

از توری چمنی به عنوان شیک ترین محصول صنایع مفتولی یاد می شود. توری چمنی از تلفیق توری حصاری یا توری فرنگی با الیاف های سبز رنگ تولید می شود. الیاف ها با دستگاهی اتوماتیک به دور مفتول های توری ها بافته می شوند.

از توری چمنی به عنوان شیک ترین محصول صنایع مفتولی یاد می شود. توری چمنی از تلفیق توری حصاری یا توری فرنگی با الیاف های سبز رنگ تولید می شود. الیاف ها با دستگاهی اتوماتیک به دور مفتول های توری ها بافته می شوند. جنس این الیاف ها در نمونه های چینی پلاستیکی هم هستند اما بهترین نوع الیاف، الیاف های وارداتی از ترکیه هستند که تفاوت چندانی با نمونه های مشابه خود دارند، از مهم ترین آن براق نبودن الیاف نسبت به نمونه چینی است. جنس الیاف ساخت ترکیه نرم تر و خوش رنگ تر از سایر نمونه های خود است. با این حال تفاوت عمده این الیاف ها در نسوز بودن و دوام آن ها در شرایط جوی گوناگون است.

 

راهنمایی بهتر، برای خریدی مطمئن تر با توران گستر 

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی های مختلف تمایل اکثریت جوامع جهانی به تجملات و زیبایی های منحصر به فرد افزایش پیدا کرد، در نتیجه در صنایع مختلف و گوناگون هم تاثیرات خود را گذاشت. علاوه بر کارایی و دوام محصول زیبایی محصولات هم از اولویت برخوردار شد.

محصولات صنایع مفتولی هم از این قاعده مستثنی نبوده اند و محصولی تحت عنوان توری چمنی با ظاهری چشم نواز و پرطرفدار جای انواع توری های حصاری، پرسی و … را گرفت. نکته قابل توجه این است که متریال و فرآیند کلی تولید توری ها تغییر نکرده پس می توان نتیجه گرفت که کیفیت و دوام محصول تغییری نکرده بلکه مرحله ای جداگانه به تولید محصول اضافه شده که در قسمت چکیده به آن پرداختیم.

 

کاربردهای توری چمنی

 امروزه با توجه به اهمیت رسانه ها به موضوعات زیست محیطی و طبیعت و اعلام زنگ خطر برای کره ی زمین از اکثریت رسانه های فعال زیست محیطی در جهان در موضوعات از بین رفتن جنگل ها، تغییرات اقلیمی و … اکثریت جوامع بشری توجه بیشتری به مزارع و جنگل ها می کنند و خود را حامی طبیعت می دانند در همین راستا طرفدار انواع محصولات مصرفی و غیر مصرفی با طرح هایی که سبزی جنگل ها و مراتع را نشان می دهد هستند.

توری چمنی هم در همین راستا به وجود امد تا حس آسیب به طبیعت را القا نکند و فضای کارشده و محافظت شده را لوکس تر و دلنشین تر جلوه دهد.

 

به چند کاربرد توری چمنی اشاره میکنیم:

۱.استفاده در محصورسازی شهرک های ویلایی لوکس به جای دیوارکشی و یا تقویت دیوار های شهرک های لوکس

۲.استفاده در محصورسازی اماکن تاریخی و گردشگری، موزه ها و خانه های ویلایی لوکس و …

۳.استفاده جهت قسمت بندی و تقسیم بندی یک ملک کلی بین چندین قسمت مثل پارتیشن ( مثلا جداسازی استخر یک مجموعه از سالن ماساژ و … )، توری چمنی به علت پوششی که توسط الیاف ها ایجاد می شود کاربرد های بسیاری پیدا می کند.

۴.نسوز بودن الیاف ها باعث می شود در نقاط  گرم و خشک هم مورد استفاده قرار بگیرد همچنین در نقاط مرطوب و سرد هم کارایی خود را از دست نمی دهد.

 

بهترین نوع توری چمنی

 همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم توری چمنی می تواند در حالت های متفاوت تولید شود.

از نظر ما طبق تجربه و گزارشات خریداران و مصرف کنندگان بهترین نوع توری چمنی، توری می باشد که با روش ۶ ضلعی بافته شود زیرا در صورت پارگی در قسمتی از توری سایر بخش ها و قسمت ها دچار مشکل و از هم گسیختگی نمی شود و توری همچنان محکم میماند. در روش ۶ ضلعی دو ضلع اصلی یعنی ضلع های موازی باهم در چپ و راست تشکیل دهنده یک شبکه ی توری، مفتول ها در هم تنیده می شوند، دور هم پیچ میخورند و ساختاری محکم به توری و آن یک شبکه کوچک از توری می دهد.

توصیه می شود مفتول مورد استفاده در توری چمنی مفتول گالوانیزه باشد تا در تمامی شرایط جوی ۴ فصل سرزمین پارس مقاوم باشد.

قصد داریم در مورد الیاف ها هم مروری داشته باشیم. الیاف ها از جنس های مختلفی در کشورهای مختلف تولید می شوند. الیاف های چینی پایین ترین کیفیت در میان الیاف های موجود در بازار را تا این لحظه دارند. و نمونه الیاف های بی کیفیت چینی وارد می شود. الیاف های ساخت کشور ترکیه و وارد شده از ترکیه از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

الیاف های ساخت ایران هم در دسته بندی های کیفیتی میان رده محسوب می شوند.

 

مشاوره رایگان، استعلام قیمتی و خرید توری چمنی در توران گستر

مجموعه توران گستر به عنوان تامین کننده این محصول پرطرفدار در ابعاد و متراژ بالا و خرید عمده فعالیت میکند. قیمت توری چمنی بر اساس قیمت مفتول و الیاف آماده برای تولید محاسبه می شود. قیمت کلی فلزات جهانی تعیین می شود و بستگی به اخبار و اتفاقات جهانی، تولید و عرضه کشورهای تولیدکننده دارد. یکی از بهترین مفتول ها هم به لحاظ قیمتی و هم به لحاظ کیفیتی در ایران تولید می شود.

همچنین برای اطلاع از قیمت توری چمنی می ‌توانید به جدول محصولات در صفحه اصلی وبسایت و همچنین صفحه محصول توری چمنی مراجعه کنید و در مورد ویژگی، وزن و حتی کارایی این محصول بر اساس نیاز خود، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همچنین جهت تکمیل اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق چت آنلاین وب سایت، از طریق پر کردن فرم های وبسایت جهت مشاوره و همچنین ارتباط مستقیم از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۰۵۰ با کارشناسان توران گستر ارتباط برقرار کنید.

 

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.