فروش-توری-حصاری-و-فنس-باغی
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت توری سرندی، کاربردها و روش تولید

توری-سرندی

چکیده مطلب:

توری سرندی یکی از مهم ترین، پر کاربردترین محصولات صنایع توری بافی به حساب میاید. توری حصاری توسط دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود. قصد داریم روش تولید این توری را در حالت تمام اتوماتیک شرح دهیم.

توری سرندی یکی از مهم ترین، پر کاربردترین محصولات صنایع توری بافی به حساب میاید. در این مقاله با قیمت توری سرندی، کاربردها و روش تولید آن آشنا می شوید.

توری حصاری توسط دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود. قصد داریم روش تولید این توری را در حالت تمام اتوماتیک شرح دهیم.

ساختار کلی توری سرندی را مجموعه ای مفتول فولادی تشکیل می دهد که مفتول ها مثل نخ های تشکیل دهنده لباس بافته شده به شکل ضربدری از رو و زیر هم رد می شوند و ساختاری بسیار محکم را تشکیل می دهد. رشته ی مفتول ها را از یک طرف وارد دستگاه می کنند و دستگاه مفتول ها را بهم میبافد. ساختار کلی توری پس از بافته شدن می تواند در دو مدل لبه دار یا صاف تولید شده باشد که در کارایی محصول تاثیر مستقیم می گذارد، همچنین ناگفته نماند که در بین بافت ها سوراخ هایی مشبک که هم اندازه یک دیگرند نیز تشکیل می شود. کاربرد عمده توری سرندی و نام گذاری این توری هم به واسطه کاربرد این توری در سرند کردن، الک کردن یا تفکیک کردن انواع اجسام مختلف با جنس های مختلف انتخاب شده است. امروزه توری سرندی را هم از فلزات و آلیاژ های مختلف مثل استیل، آهن، مس و برنز و … می سازند همچنین سطوح توری را هم با گالوانیزاسیون، ضد زنگ و ضد سایش می کنند.

توری سرندی به علت ماهیت بافت آن و درهم تنیده بودن مفتول ها به هم، به عنوان یکی از محکم ترین توری ها شناخته می شود همین ویژگی مهم باعث شده که کاربردهای متفاوت و بی شماره را دارا باشد.

 

تفاوت توری سرندی و توری پرسی

تفاوت این دو توری شناخته شده در این دست که در توری سرندی، نقاطی که توری ها باهم برخورد دارند و در واقع روی هم قرار میگیرند با جوشکاری به هم متصل اند و همین ویژگی باعث شده تا توری سرندی در برابر برش های گوناگون ماهیت و ساختار کلی خودش را حفظ نماید.

در فرآیند تولید توری پرسی جوشکاری چه به روش دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام نمیگیرد.

 

کاربردهای توری سرندی

قصد داریم به دیگر کاربرد های این توری پرطرفدار هم اشاره کنیم:

 

1.استفاده در حصارکشی انواع محوطه ها و مراکز ساختمانی حساس

۲.استفاده در ساخت پنل های سه بعدی

۳.استفاده در ساخت قفس های محکم برای حیوانات درنده

۴.استفاده در تولید درب، جان پناه و پنجره و …

۵.استفاده در تولید عایق های ضد اشعه و ضد امواج خطرناک

۶.استفاده در تولید انواع پمپ، اتصالات و شیرآلات

۷.استفاده در تولید صفحات شومینه

 

قیمت گذاری و خرید توری سرندی

قیمت گذاری توری سرندی بر اساس قیمت مفتول های مختلف محاسبه می شود. با توجه به وزن توری، چشمه های توری سرندی، سایز مفتول وجنس مفتول قیمت توری سرندی مشخص می شود. قیمت کلی فلزات به صورت یکپارچه و جهانی تعیین می شود و بستگی به اخبار و اتفاقات جهانی، تولید و عرضه کشورهای تولیدکننده دارد. صنعت مفتول سازی ایران در جایگاهی مطلوبی قرار گرفته است که با توجه به ظرفیت های موجود در کشور قیمت محصول توری سرندی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

 

برای اطلاع از قیمت توری سرندی می ‌توانید به جدول محصولات در صفحه اصلی وبسایت و همچنین صفحه محصول توری سرندی مراجعه کنید و در مورد ویژگی، وزن و حتی کارایی این محصول بر اساس نیاز خود، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. همچنین جهت تکمیل اطلاعات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق چت آنلاین وب سایت، از طریق پر کردن فرم های وبسایت جهت مشاوره و همچنین ارتباط مستقیم از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۰۵۰ با کارشناسان توران گستر ارتباط برقرار کنید.

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.