فروش-توری-حصاری-و-فنس-باغی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

توری کلاسیک چیست؟

تصویر توری کلاسیک ( نرده پانلی )

چکیده مطلب:

توری کلاسیک، اولین توری پیش ساخته صنعت مفتولسازی نامیده می شود. این توری از پنل هایی مشبک با ابعاد مشخص به تولید می رسد، این پنل ها با پایه های پروفیل به هم متصل می شوند.

توری کلاسیک چیست ؟

توری های پنل شکل از مفتول آهنی ساخته می شود، مفتول میلگرد شاخه شده می تواند در انواع ضخامت مورد استفاده قرار گیرد. میلگرد ها را روی جوش می دهیم و توری مشبک پانلی شکل را با بَست به پایه پروفیلی متصل می کنیم. برای یک اتصال مناسب بین پنل و پروفیل از بَست های خودکار یا سرمته استفاده می کنیم. پروفیل های ابعاد ۵۰ و ۶۰ مورد استفاده قرار می گیرد. توری کلاسیک با عناوین متعددی شناخته می شود، توری نرده پانلی، توری نرده پنلی، توری پیش ساخته و توری آماده از سایر عناوین این توری پرطرفدار می باشد.

 

جذابیت ظاهری توری کلاسیک ( توری پیش ساخته )

با توجه به تنوع در ساخت این توری پرطرفدار شاهد جذابیت ظاهری در این توری هستیم.

این توری با روکش الکترواستاتیک در رنگ های متنوع به تولید می رسد.

رنگ الکترواستاتیک از کیفیت بالایی برخوردار است و ساخت کشور ترکیه است و جز پوشش های درجه یک و با کیفیت قرار می گیرد، همچنین قابل مقایسه و رقابت با پوشش گالوانیزه هم می باشد.

 

پنل مشبک که با میلگرد شاخه تولید شده از قسمت بالا و قسمت پایین پنل با شکل های مختلف طراحی شده:

۱.قسمت بالای پنل یا توری هلال شکل همینطور قسمت پایین توری

۲.قسمت بالای پنل یا توری هلال شکل و قسمت پایین توری وجود صفحه ستون و بالعکس جهت استحکام بیشتر در عین حال حفظ زیبایی در توری یا پانل

 

3.قسمت بالای پنل یا توری وجود صفحه ستون و قسمت پایین هم وجود صفحه ستون

 

به دو روش صفحه ستون های قسمت پایینی پانل به داخل زمین متصل می شوند:

 

1.رول بولت می شوند

 

2.با پیچ سرمته متصل می شوند.

 

بَست های استفاده شده برای اتصال پانل و پروفیل ها، فناوری و تخصص انحصاری توران گستر می باشد. اندازه بَست ها با توجه به نیاز و فاصله پانل ها از هم مشخص و استفاده می شوند. برای هر اتصال ۳ الی ۴ بَست در نظر گرفته می شود تا توری از استقامت بالا برخوردار شود، ناگفته نماند در تولیدات مجموعه صنایع مفتولی توران گستر از چندین بَست با کیفیت برای اتصال پانل ها و پروفیل ها استفاده می کنیم ممکن است در سایر محصولات مشابه دیگر توری کلاسیک شاهد این تعداد بَست و متریال نباشیم.

 

مجموعه توران گستر، تخصص و دستگاه لازم برای تولید توری کلاسیک با عرض بیش از ۲ متر تا ۲ نیم هم دارد.

 

فروش توری و پانل بدون پروفیل ها

 

در این مجموعه توری بدون پروفیل ( بدون پایه ) هم به فروش می رسد. فقط حتما باید فاصله عرضی بین ستون ها رعایت شود و بین ۲ متر تا ۲.۵ متر باشد یا حتما قبل از جایگذاری پایه ها هماهنگی با کارشناسان توران گستر انجام گیرد.

 

کاربردهای توری نرده پنلی

 

محصورسازی با دید مناسب در محوطه پارک ها، اماکن عمومی،  فضای داخلی و خارجی ویلاها، فرودگاه ها، اماکن دولتی و پارکینگ ها و …

 

توری کلاسیک با ضخامت های متنوع میلگرد جهت کاربری خاص تولید می شود لذا قبل از خرید جهت راهنمایی بیشتر حتما کاربری مورد نظر خود را مشخص کنید.

 

 

 

مزایای توری کلاسیک

 

1.دستگاه های تولید این محصول وارد کشور شده و این محصول خاص تبدیل به یک محصول در دسترس، در تمام ایران شده همچنین از جمله محصولات پرطرفدار صادراتی صنایع مفتولی هم نام برده می شود.

 

2.حمل نقل آسان

 

3.اجرا و نصب آسان

 

3.فضای دید مناسب جهت محصورسازی مزارع

 

معایب توری کلاسیک

 

استحکام و مقاومت این توری برای محصورسازی در برابر توری حصاری و توری گابیون پایین تر است.

 

قیمت توری کلاسیک ( نرده پانلی یا پنلی )

 

جهت اطلاع از قیمت توری کلاسیک می توانید روی این لینک کلیک کرده و یا با کارشناسان فروش توران گستر تماس حاصل نمایید.

 

شرکت صنایع مفتولی توران گستر تولیدکننده تخصصی، دسته اول توری کلاسیک در ایران می باشد. توران گستر به واسطه ی تکنیک تولید منحصر به فرد و قیمت مناسب این محصول به مرحله صادرات هم رسیده، کارشناسان مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش می باشند.

 

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.