فروش-توری-حصاری-و-فنس-باغی
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

خرید توری حصاری، توری پرسی، توری مش با قیمت مناسب!

توران-گستر

چکیده مطلب:

توری حصاری، توری پرسی و توری مش را با قیمت مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خرید کنید.شرکت صنایع مفتولی توران گستر تولیدکننده انواع توری دور باغی با استفاده از بهترین سیم گالوانیزه گرم و بافت توسط دستگاه تمام اتوماتیک ا

توری حصاری، توری پرسی و توری مش را با قیمت مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خرید کنید.

شرکت صنایع مفتولی توران گستر تولیدکننده انواع توری دور باغی با استفاده از بهترین سیم گالوانیزه گرم و بافت توسط دستگاه تمام اتوماتیک از طریق وب سایت toorangostar.com آماده دریافت سفارشات شما و ارائه مشاوره خرید می‌باشد.

شرکت صنایع مفتولی توران گستر با بیش از ۱۷ سال سابقه یکی از برترین تولید کنندگان انواع توری های حصاری، توری پرسی، توری فرنگی، توری مرغی، رابیتس و پشم شیشه، سیم گالوانیزه، گابیون، مش جوشی، سیم خاردار، پایه فنس و… می باشد.

امکان خرید به صورت مستقیم از تولیدکننده و تحویل فوری درب محل مدنظر شما با قیمت مناسب در قیاس با رقبا از مزایای خرید از توران گستر می‌باشد.

همچنین امکان دریافت پیش فاکتور، خرید عمده برای سازمانها و ارگانهای مختلف و هم چنین خرید با شرایط ویژه از طریق چک صیادی نیز برای مشتریان ویژه توران گستر فراهم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از طریق چت آنلاین وب سایت، از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۰۵۰ با کارشناسان توران گستر ارتباط برقرار کنید.

 

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.