فروش-توری-حصاری-و-فنس-باغی
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با مزایای توری حصاری آشنا شوید!

مزایا-توری-حصاری

چکیده مطلب:

توری حصاری همانطور که از نامش پیداست به منظور حصارکشی و فنس کشی پیرامون زمینهای کشاورزی، باغات ، ویلا و ... کاربرد دارد. بر اساس نوع کاربری ، بودجه اختصاص یافته، متراژ و ارتفاع مدنظر می توانید توری حصاری مدنظر خود را انتخاب کنید.

مقدمه

توری حصاری همانطور که از نامش پیداست به منظور حصارکشی و فنس کشی پیرامون زمینهای کشاورزی، باغات ، ویلا و … کاربرد دارد. بر اساس نوع کاربری ، بودجه اختصاص یافته، متراژ و ارتفاع مدنظر می توانید توری حصاری مدنظر خود را انتخاب کنید.

توری حصاری همانند سایر محصولات دارای مزایا و معایب گوناگون است که سعی می کنیم در این مقاله به شکل مختصر و مفید به آن اشاره کنیم تا بتوانید انتخاب صحیح و مناسبی داشته باشید. توریهای حصاری بسته به جنس و کاربرد در چشمه های مختلف تولید می شوند.

شرکت صنایع مفتولی توران گستر تولیدکننده انواع توری حصاری با دستگاه تمام اتوماتیک، با چشمه دقیق و گارانتی ۳۰ ساله و بیش از ۱۷ سال سابقه در بازار آهن مکان جهت ارائه مشاوره خرید در خدمت شما می باشد. جهت دریافت قیمت توری حصاری و خرید می توانید با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۰۵۰ تماس حاصل نمایید.

مزایای توری حصاری

  • تولید در چشمه های مختلف و باز بودن دست مشتری برای انتخاب چشمه مدنظر
  • ظاهر زیبا و مستحکم توری حصاری از مزیتهای آن به شمار می رود. در پاره ای از موارد به خصوص جهت استفاده در ویلاها و موارد حفاظتی توری حصاری در عین حفظ زیبایی استحکام خوبی نیز دارد.
  • مقاومت در برابر هرگونه  شرایط محیطی بالاخص در برابر رطوبت به علت وجود روکش گالوانیزه
  • مقرون به صرفه بودن یکی دیگر از مزایای توری حصاری است. توری حصاری در قیاس با آجر و سنگ و انواع مش مقرون به صرفه تر است. نصب توری حصاری نیاز به خرید مواد و تجهیزات اضافی نخواهد داشت.
  • سهولت نصب و اجرا یکی دیگر از مزایای توری حصاری است.
  • حمل و نقل آسان را به ویژگیهای مثبت توری حصاری اضافه کنید.
  • از دیگر مزایای توری حصاری گذر هوا و نور از آن است. در جریان بودن هوا و عبور نور بالاخص در مورد زمینهای کشاورزی، مزرعه و باغچه بسیار مفید است.

حال که با اکثریت مزایای توری حصاری آشنا شدید به برخی از معایب هرچند کم آن نیز می پردازیم.

معایب توری حصاری

  • برای زمینهای با مساحت بسیار بزرگ یا زمینهای ناپایدار بهتر است از توری حصاری استفاده نکنید. دلیل این موضوع ناپایداری توری حصاری در برابر وقوع زلزله یا طوفانهای شدید یا رانش زمین است.
  • توری حصاری برای شما حریم خصوصی مطلق ایجاد نخواهد کرد. همسایگان، رهگذران هر آنچه در محدوده باغ، ویلا یا زمین متعلق به شما رخ می دهد را خواهند دید.

نکته پایانی

برای آنکه بتوانید انتخاب مناسبی را جهت خرید توری حصاری برای زمین، ویلا یا باغ خود داشته باشید بهتر است با کارشناسان فروش توران گستر ارتباط برقرار کرده و مشاوره مربوطه را دریافت کنید. بدین منظور همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی می توانید از طریق تماس با شماره ۰۲۱۵۵۴۴۶۰۵۰ و یا از طریق پشتیبانی آنلاین وب سایت با ما تماس بگیرید.

برچسب‌ها:

آخرین مطالب

جهت آشنایی با محصولات صنایع مفتولی توران گستر روی گروه مورد نظر کلیک کنید.

دسترسی سریع به دسته بندی‌ها

۰۲۱-۵۵۴۴۶۰۵۰

به مشاوره خرید احتیاج دارید؟

پس از ثبت اطلاعات، مشاوران توران گستر سریعاً با شما تماس خواهند گرفت.